Labbar?

Här blandas det lösningar, fixas medium och celler splittas! Eller vänta nu... Nej, det är precis vad som inte händer. Ibland blir jag genuint förvånad över hur dom organiserar saker här nere. Eller snarare, att dom väljer att INTE organisera saker. :/ Folk kan bara skita i att dyka upp på jobbet, trots att dom har saker som måste fixas. Folk sitter hela dagarna och bara väntar för dom är inte kapabla att fixa arbetscheman, eller lägga upp nån sorts plan för hur saker ska göras.
'
Tro fasen att cellerna dör eller inte växer som dom borde! :/
'
Idag upptäckte dom att deras frys som ska hålla -80 grader celsius låg på -25. I den frysen finns massor av celler, specialbeställda från olika företag i hela världen. Inte billiga saker alltså. Så dom kan vara helt förstörda, eller så har dom haft tur. Ingen vet. Sen upptäckte dom av UV-lampan vid cellodlingsbänken inte var på. Och om jag fattade det rätt var den nog även trasig. Också skitbra!
'
Idag är en sån där dag då jag känner mig väldigt trött. Humörmässigt, psykiskt och fysiskt. Kanske märks? Humörmässigt för att jag fick precis höra att jag inte fick hyra lägenheten, för dom ville bara hyra ut i 1 år (FASEN!) och för att jag bara sitter här och väntar på att få en ledig tid i cellodlingsrummet så jag kan arbeta (vilket innebär att jag kommer få sitta här en hel dag utan att göra ett dugg). Psykiskt och fysiskt för jag har sovit dåligt inatt, vilket min kropp känner av starkt.
'
Idag skulle jag även få komma till sjukhuset, för att ta bort mina stygn. Jo men visst! Det blir det nog inget med. Har jag tur får jag komma iväg tidigast imorgon. Kunde jag, skulle jag lätt åka dit själv. Men nu ligger sjukhuset en bit bort, och jag vet inte hur bussarna går, ller hur jag skulle få dom på sjukhuset att förstå vad jag ska göra där. Peka på stygnen och sen på en sax? :P Nej, idag behöver det hända något! Något bra. Något som kan få mig på bra humör igen.
'
Jag behöver semester...
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0