Monteluce

Nu har jag bestämt mig! Efter en diskussion med dom på labbet så har jag beslutat mig för att INTE flytta. Kök i all ära, men jag tänker inte flytta till ett farligare område för det. Collegio Agraria vann helt enkelt. Just för att det är säkrare där. Så okej om mina grannar är högljudda, jag inte har kök och det är kallt på rummet (vilket jag hoppas bara är tillfälligt). Jag är i alla fall säkrare där. Och jag har närmare till både gym och simbassäng. PLUS att jag har matsalen i samma byggnad och en bra rumskompis. Och jag har ju faktiskt ett litet kylskåp inne på rummet! :) Finns alltså mycket positivt där!
'
Så nu ska jag köpa en äggkokare och kanske vattenkokare istället. :) Då kan jag äta ägg oh dricka te, vilket skulle göra att allt känns lite bättre. :) Saknar mitt te. :/
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0