Msn

Jag brukar aldrig sitta vid msn. Men det kommer det bli ändring på nu. Efter flertalet försök med Skype, så har jag äntligen hittat ett sätt att få se min älskling. :) Vi kunde båda ha på kameran och prata med varandra hur länge som helst förut utan att det kostade nåt. Bra va?! :D

Jag vet att jag är lite tjatig, men jag älskar verkligen min Marcus. Han är så fantastisk! Det spelar ingen roll vart jag än är. Det räcker med ett leende från honom, så är jag hemma. Han får mig att må så otroligt bra. Han får mig att skratta som ingen annan, och trots några "fel och brister", eller hur man nu ska säga, så har han en av dom finaste personligheterna jag vet och han har ett sånt stort hjärta. Jag känner mig så otroligt älskad, och efter att ha pratat med honom nu så är jag helt varm inombords.

Men som sagt. Jag vet att han inte är perfekt. :) Och tur är väl det! :D Fy vad tråkig med nån som aldrig kan göra fel. :P Nån som är bäst på allt. Nej, jag tar heller min snutt ja! För i mina ögon är han perfekt på sitt alldeles egna operfekta sätt. :)

Annars har det inte hänt så mycket idag. :) Mest odlat celler. Lorenzos misstag igår resulterade i att cellerna var för få för att dra igång med vårt experiment, men vi ska ändå analysera lite tioler imorgon. :) Förresten kom dom och frågade om det stämde att jag letar nytt boende, för en av tjejerna på labbet hade 3 lediga rum i sin lägenhet så om det gick bra med hyresvärden kunde jag flytta dit. Så hon ska fråga så snart som möjligt. Vilket är jättebra om jag får det. Lägenheten ligger mitt i centrum, är rymlig, har kök, badrum och tvättmaskin och ligger nära en studentmatsal och simbassängen. Jag vågar inte få några förhoppningar än, men jag vill så gärna flytta dit! :P Hoppas turen är på min sida nu och att jag får det besked jag vill ha. :)

Nu måste jag verkligen sova! Ha en bra natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0