Nåt hände

För en liten stund sen hände nåt. Något som var så osvenskt, så jag tror knappt själv att det hände. Jag var i matsalen och satt och åt ensam. Jag brukar för det mesta sitta själv när jag äter här, för alla mina vänner bor på andra ställen än mig tråkigt nog. Så idag satt jag ensam som vanligt. Helt plötsligt kommer det upp en kille till mig och frågar om han fick sitta med mig. Jag såg nog ut som ett rådjur i strålkastarljuset från en bil, för jag var verkligen inte beredd på det scenariot. Men jag sa såklart att det gick bra. Tydligen ville han lära sig engelska. :P Så han satt och pratade med mig en lång stund. Jättetrevligt! Men det kändes som den där reklamen när bussen är helt tom, men mannen sätter sig ändå i sätet bredvid den enda personen på hela bussen. Så otroligt osvenskt!
'
Men då var han från Kongo också. :)
'
Han var i alla fall riktigt trevlig, och det var rätt så lätt att prata med honom. Och tydligen hade han en massa vänner här, för folk hälsade som galna på honom. :) Alltid trevligt att träffa nya människor tycker ja. :)
'
Skoj att nåt roligt hände så den här dagen inte behövde sluta lika kasst som den började. :)
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0