Nu jäklar!

Nu är jag taggad som fasen! Mina celler växer och mår bra, och jag håller nu på att ta död på vissa av dom med PhSeZnCl. :P Det känns så bra! Jag får äntligen jobba självständigt, även fast min handledare ger mig instruktionera. Och hon är jättenöjd med mig! :) Hon sa idag att hon tycker att jag är så duktig på att arbeta, för på 4 dagar har jag gjort mer än dom andra hunnit med på 1 månad. :) Det är bra kritik tycker ja! Nu böjar vi även närma oss några preliminära resultat, vilket känns skönt. :)
'
Det enda som är kvar idag är att vänta tills kl 14 och sen tillsätta en solubilization buffer för att förstöra cellmembranen på cellerna inför morgondagens MTT test. :) Ska bli så spännande att få se resultaten! :D
'
Min rumskompis är så otroligt snäll också! Hon har en skön personlighet som matchar min rätt så bra verkar det som, och hon har fullt upp precis som mig. Så än så länge känns det riktigt roligt att bo ihop med henne! :) Och min nya kompis från Kongo ringde och undrade om jag ville med ut igår, men jag fick tacka nej. Jag var trött efter simningen och skulle upp tidigt. Men jag är glad över att han tänkte på mig! Och på fredag ska jag ut och äta mat med Elena, så vi kanske skulle äta sushi. Mums!
'
Så bortsett från att jag saknar mitt kök (är så sugen på att baka nåt skoj!), min familj och mina vänner så har jag det riktigt bra nu. :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0