Ny mobil

Jag älskar verkligen lediga dagar! T.ex så tog batteriet i min mobil slut under natten när jag sov. Hade det varit en vanlig tisdag hade det varit katastrof, eftersom jag alltid använder mobilen som väckarklocka. Men idag gjorde det inget. Jag var ju ledig ändå, så jag hade inte direkt nån tid att passa. Jag hade bara gjort upp planer med Daniel, så jag skulle träffa honom inne i stan efter hans lektioner vid 14.
'
Fast han däremot försov sig 6 timmar, så vi träffades här istället och gick in till stan tillsammans. Väl där så köpte jag en ny mobil (Suuuuuuperfrän liten sak!... Eller inte). Jag har även ett italienskt mobilnummer nu: (+39)3313240647
'
Efter vi fixat allt till mig tog vi en fika på ett café där vi träffade några av Daniels vänner. Supertrevliga! Nån timme med mycket prat senare begav jag mig hemåt, åt mat och drog till gymmet. Fick bli ett snabbpass på en timme, men jag har ändå gått över 1 mil idag så jag får vara nöjd ändå. :) Nåt annat trevligt som hände idag var att min rumskompis Carmen kom tillbaka! :) Så jag gick med hennes vänner till matsalen idag för att äta. Riktigt intressant faktiskt! Carmen läser ju till lärare en annan tjej läste litteraturhistoria, en annan veterinär, den fjärde läste språk (engelska, spanska och portugisiska) och den sista läste till psykolog. Och så lilla jag då som läser biomedicinsk laboratorievetenskap. :P Udda blandning av intressen, men det funkade bra ändå! :)
'
'
Såhär ser min nya flashiga telefon ut. iPhone släng dig i väggen säger jag bara! ;) Skämtar bara! Älskar min "gamla" iPhone 4! :) Nu är det bara 2 dagar kvar knappt tills jag börjar min resa hemåt. Och jag är så exalterad så det fullkomligt vibrerar i hela mig! :D Längar så otroligt mycket efter min lägenhet, min familj och min snos såklart! Imorgon är det jobb och tvätt som står på schemat. :) Måste tvätta nu, för det känns lite halvroligt att springa runt naken nu när det är höst och allt. :P
'
Nu ska jag dra på en film eller nån superbra serie! :) Ha det bra sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0