Nystart!

Jag är så jäkla nöjd med mig själv! Idag har jag haft en superbra dag, och hunnit med exakt det jag ville. :) Jag vaknade imorse och var helt säker på att jag glöm ställa klockan på ringning, för det var ljust ute och jag kände mig rätt pigg. Men när jag kollade på mobilen såg jag att jag vaknat 30 min före larmet. Så jag kurade ihop mig ett litet tag till innan jag kelv upp. När jag fixat iordning mig och fått i mig frukost spatserade jag lite musikalaktigt in till stan och tog mini-metron till Piazza Umbria Jazz, där marknaden var. Metron var som att åka i ett litet växthus, speciellt eftersom det inte fanns nån förare! :D Men jag kom frm helskinnad. Jag hann kika på allt, och det var faktiskt större än jag trodde! Man kunde köpa allt från ankor, till kläder, mat och stekpannor. Fanns jättemycket! Och kläderna dom sålde ut var riktigt fina tro det eller ej! :P Men jag köpte bara en massa frukt och en pläd, som jag ska ha när jag sover :)
'
När jag åkte hem skyndade jag mig till matsalen och fick i mig mat. När den lagt sig tillätta i magen drog jag på mig mina träningskläder och gick ut. Med kartan i högsta hugget i äkta turiststil, så knatade jag iväg dit jag trodde jag skulle. Självklart gick jag vilse, men tack vare gulliga människor så hamnade jag rätt tillslut. :) Gymmet verkade jättebra, och jag var överlycklig när jag äntligen fick köra mitt styrketräningspass. :) Egentligen skulle jag vänta MINST 3 veckor och jag borde säkert ta bort stygen först, men sak samma! :) Jag fick träna, och passade även på att cykla nästan 1,5 mil. Klapp på axeln? Absolut! :) Så total idag så har jag kört ett styrketräningspass, cyklat nästan 1,5 mil och gått ca 1 mil. Det där med att börja lugnt finns liksom inte på min världskarta. ;) Det som förvånade mig mest var att det gick ganska lätt ändå, med tanke på att träningen har varit i stort sett obefintlig dom senaste veckorna. :P
'
Jag upptäckte även en funktion till kameran på datorn, så den kommer jag överanvända framöver, det kan jag lova er! ;) Förresten var det nog tur att jag tränade såpass idag, för jag hittade ett konditori, där dom sålde enorma typ wienerbröd med nutellafyllning. Jag vet inte vad det beror på, men italienare är galna i nutella! :P
Nu ska det bli filmmys!
'
File:Minimetrò primopiano.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0