Suit up!

Nu är det dags igen. Träningskläderna ska på och jag ska bege mig ut i blåsten. :P Det lockar inte direkt, men det måste bli gjort. Långa dagar på labbet och brist på ordentlig mat har gjort så att träningen fått stå åt sidan lite den här veckan. Inte bra! Vill så gärna komma igång ordentligt nu igen efter operationen, och då är det bara att ge sig iväg.
'
Det finns inga genvägar. :)
'
Så idag trotsar jag vädret och min latmask och skuttar iväg. :) Imorgon står simning på schemat. Jag har för övrigt börjat kolla på serien Heroes igen, från första avsnitten. Och inte helt oväntat så är jag lika betagen nu som jag var första gången jag såg programet. :) Så himla bra serie! Jag såg bara första säsongen sist, för träning och skola kom i vägen. En av mina favoriter i serien är Hiro. Han är så mysig! Och klok! :)
'
"If I'm too scared to use my powers, then I don't deserve them."
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0