Superbrun

Eller, nej inte än. Men några timmar i solen har jag faktiskt fått idag! Vädret är verkigen underbart här nere i Italien. :) I söndags hade jag fullt upp med artiklar och annat och igår var jag på jobbet hela dagen och kom inte hem förrän typ 19, och då var jag helt slut. Men det är skoj! Jag har även hittat ett gym som jag tror kan bli bra, så jag börjar hitta min rytm igen.:) Idag slutade vi vid 13, så jag har vandrat runt lite och sen lapat lite sol inne i centrum. Heeeelt underbart! :) Jag fick tom lite färg! :P

Men nu ska jag bara ta det lugnt, och förbereda lite inför morgondagen. :) Imorgon ska vi nämligen synkronisera cellerna så dom är på samma stadie i proliferationen, innan vi börjar behandla dom med PhSeZnCl. ;) Ganska simpelt steg, då vi ska mest byta medium till ett som inte innehåller fetal bovine serum. :P

Såhär ser våra celler ut! :)



Mer bilder och sånt får jag ta imorgon för jag orkar inte nu. :P

BTW så har jag köpt biljetter och bokat hotell så jag kan åka hem sista veckan i oktober. Gissa om jag längtar! ;)


Älskar dig min underbara snutt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0