Teckenspråk?

Nu är jag hemma efter en jättetrevlig kväll med Elena. :) Hon är verkligen en jättemysig tjej, och vi har riktigt skoj tillsammans. Problemet är ju bara att hon är döv. Bokstavligt talat. Fast ju mer vi umgås, desto lättare blir det. :) Så idag har jag suttit och ätit sushi (som var helt okej,förutsatt att jag inte blir matförgiftad) och vevat/flaxat med armarna så det såg nog ut som vi lekte charader eller nåt. :P Antagligen såg det jättedumt ut, men jag kände ingen på restaurangen, så varför bry sig? :) Huvudsaken var ju att vi kunde förstå varandra. :) När vi ätit upp funderade vi på att gå ut, men centrum svämmar nog över av folk snart, så vi avstod. :) Som jag fick skjuts hem istället. Och nu tänkte jag sätta på ett avsnitt av Heroes och sen sova. Imorgon ska jag bara vila och träna. Underbara ord ellerhur? :)
'
Såhär såg jag i alla fall ut ikväll:
'
'
Älskar verkligen min iCurl. :) Tar 3 sekunder så är håret lockigt sen. Hur enkelt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0