Tvättdag!

Tänk att det ska vara så svårt att få en tvättid här! Finns verkligen ingen möjlighet att ha nån som helst framförhållning! Varför kanske ni undrar nu? Jo, för i sann italiensk anda så kan man bara boka tvättid SAMMA dag som man ska tvätta. Inte direkt optimalt. Själva tvätten tar ca 2 timmar och sen har man en stor hög dyblöta kläder. Visst finns det torktumlare, men jag vågar inte chansa med mina kläder. Så ALLA mina kläder hänger ute på en ställning och har gjort det hela dagen. Fast dom är fortfarande blöta. Förhoppningsvis har dom torkat tills imorgon, för då åker jag till Rom och stannar över natten för att sedan flyga hem till Sverige. ;)
'
Annars idag har jag mest tagit det lugnt och sen gjort ett styrketräningspass på gymmet. Gött! :) Kommer ju inte bli nån direkt träning nu när jag är hemma, så jag fick passa på den lilla tid som är kvar nu innan jag åker. :)
'
Innan jag åker till Rom imorgon måste jag in till labbet en sväng. Frågan är då: Ska jag ta med mig min resväska, eller ska jag åka "hem" innan jag åker till tågstationen? Lättast skulle vara om jag tog med mig mina saker tror jag, men jag vet inte. :/ Måste ta ut pengar också, så jag har när jag kommer fram. Sen är ju frågan vilka kläder jag ska ta med mig också! :P
'
Det är mycket att tänka på nu! Jag har i alla fall bestämt mig för att INTE ta med datorn hem. Kommer bli otroligt tråkigt på hotellet imorgon, men jag får väl ta med en bok att läsa istället, och hoppas att jag kan lägga mig TIDIGT! :) Måste ju vara på flygplatsen ca 05.30, så jag borde lägga mig vid 21 om jag inte ska vara helt död hela helgen. :)
'
Fick förövrigt höra att min vän Daniel och hans kompis Ruth har köpt flygbiljetter till Sverige den 17/11!! :D Skoj att dom vill dit tycker ja! Dom frågade om jag inte ville med, men jag vet inte. :P Jag känner att jag borde utnyttja den lilla tid jag ändå har här och utforska Italien istället för att åka till en stad jag varit till så många gånger förut :)
'
'
Såhär fint är det på vägen till gymmet. :)
'
Nu är det onekligen läggdags! Hoppa allt är bra med er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0