Utmattad

Nu har det inte varit lätt! Jobbet på labbet gick bra, även fast vi hade för få celler för att påbörja ett MTT test på våra knock-out celler (Där vi slagit ut generna som kodar för GST). Fast på ett vis är det bra, för det innebär att jag inte behöver åka dit på lördag. :) Men som vanligt drog det ut på tiden så jag fick ingen lunch, utan fick gå in till centrum och handla lite. Försökte skrapa ihop nog med grönsaker för att kunna göra en god sallad och efter mycket om och men så gick det! :) Fast det var inte lätt! Det går verkligen inte att få tag på avocado här. Och knappt ens gurka för den delen. :/
'
Men mätt blev jag! :)
'
Så efter jag slängt i mig mat började jag leta efter inspiration till att träna på internet. Kände mig allt annat än motiverad att gå iväg idag, men jag visste att jag borde försöka att ta mig iväg. Men efter att ha letat febrilt i en halvtimme utan större framgång blev jag irriterad och drog på mig träningskläderna och gick iväg till gymmet. Vilket kan betyda att det funkade även fast jag inte tyckte det? :/ Oavsett, så blev det styrketräning (ben och axlar) och sedan 10 min rodd och 20 min intensivträning på crosstrainern. Efter fick jag halvt springa hem och skynda mig att duscha för att hinna få mat i matsalen. Som tur är hann jag, så jag fick i mig mat. Pasta i spenat och kött. Jag valde pastan för jag trodde att spenaten var pesto, men ack vad lurad jag blev! :P Men det gick ner i alla fall. :)
'
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Heroes, sen ska jag nog sova. Är helt utmattad hela jag, och tydligen MÅSTE jag ut och festa med några andra från mitt studenthem imorgon så jag lär behöva mina krafter ;) Om jag nu kan röra mig imorgon vill säga. ;)
'
Om en vecka är jag i Rom och ska flyga hem om mindre än 12 timmar! Spännande!! Usch vad jag längtar!! Saknar min älskling så otroligt mycket nu. :( Bäst att sova så tiden går fortare. ;)
'
Nattinatt! <3
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0