Fönstret

Idag har jag tagit mig själv i nacken. Jag har tvättat mina fönster i lägenheten, och trots att jag höll på i flera timmar så hann jag inte bli helt klar. :/ Jag fick avbryta mitt arbete för jag hade bokat in ett möte med min handledare angåede ex-jobbet, så bara jag fått i mig lite mat nu tänkte jag göra klart det sista, för imorgon har jag INTE tid. Då ska jag städa hela lägenheten och tvätta alla mina kläder så jag bara kan packa allt på lördag.

Lite lustigt att det står en cykel här i vardagsrummet också. :P Min nya cykel kom idag och jag är jätteglad! Så nu börjar bitarna fall apå plats inför min avfärd.

Bara 2 dagar kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0