Solen

Solen har återvänt till kära Karlstad! :D Helt underbart måste jag erkänna! :P Och vad prognosen visar som kommer det vara fint väder ett par dagar nu, så vi får hoppas att det stämmer. :) Ska faktiskt ge mig ut på en promenad sen, så jag får ladda upp D-vitaminförrådet. ;)
'
Igår dolade jag som vanligt, men jag tog även en träningspaus och lagade lite mat och fixade istället för att dra till gymmet. ;) Träningen har ju varit lite lidande dom senaste veckorna, och jag är sjukt taggad på att komma igång igen, men jag vet även att det inte är nån idé att gå på för hårt i början. Planen är att jag ska träna minst 4 gånger den här veckan, och jag har redan gjort två pass, så igår lät jag kroppen vila. :) Ska iväg och träna idag också är det tänkt. :)
'
Maten jag gjorde igår var förresten citronbakad torskfilé med tomat och basilika. Jag vet att jag lagt ut receptet förut, så jag gör det inte igen. Men ni bör veta att det är en sjukt god rätt! :P Och skulle det vara så att ni inte hittar receptet här så kan ni söka på www.recept.nu. :)
Annars känns det som jag mest sitter i telefon och försöker reda ut allt som ska fixas innan Italien. Boendet är fixat, planet är bokat, mottagningskommittén är tydligen fixad (Pizzaparty för att hälsa mig välkommen) och jag har köpt en extra resväska. Kläder har jag, även om jag som vanligt önskar att jag fick gå ut och shoppa nya utan att behöva oroa mig för priset. Det hade varit en dröm det! Smink och skor också för den delen. Generellt hatar jag att köpa skor, för jag är inte nöjd förrän jag har påsen i handen så innan dess är det mycket funderande! ;) Men det skulle vara skoj med nya skor. :P Trots allt detta är det mycket kvar att göra.
'
Innan jag åker ska jag fixa min synopsis, köpa ny cykel, maila in en massa olika papper till folk och hålla tummarna för att jag får stipendiet från Munkfors. :P
'
Jag vet att dom flesta inte gillar hösten, men jag tycker den är underbar! Alla vårtider är så vackra på dom soliga dagarna, och därför älskar jag Sverige! Vi har verkligen 4 distinkta vårtider. :) Och höstlöven är ju så fantastiskt vackra! Funderar på att ta med mig kameran ut så jag kan ta fina bilder och skicka till Chris i Kanada. :) Är så glad att han och jag fortfarande håller kontakten! :D
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0