Synopsis

Nu är min synopsis inlämnad! Jag hade inte mycket att gå på, men det blev några sidor i alla fall. :) Förhoppningsvis får jag mer info om vad jag förväntas göra snart så jag kan förbereda mig lite. :P MIndre än en vecka kvar innan jag åker nu... Heeelt galet!

Finslipningen tog lite längre tid än väntat, men jag ville vara noga. Sen blev jag lite distraherad av telefonsamtal och film, men det är ju som vanligt det. ;) Har jag tid att prata är alla upptagna men så fort jag ska göra nåt får hela världen för sig att dom ska höra av sig. :P Men det är skoj det med! :)

Nu ska jag unna mig att sova. Om inte kliandet hindrar mig...

Dumma stygn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0