Tröttast

Pizzakvllen igår var skitskoj! God mat, gott sälskap och en otroligt god efterrätt. Vad mer kan man begära? ;) Tyvärr blev de ganska sent dock, så jag har sovit alldeles för lite inatt. :P Men det var det värt!

Jag gick upp ganska så tdigt imorse, för vi skulle förbereda min labb idag. Men när jag kom dit så hade min handledare fullt upp, så jag fick sitta och vänta läääänge. Min handledare hade fullt upp med andra elever. Så vi fick inget vettigt gjort idag tyvärr. Det mesta som hände var att jag fick vara med killarna när dom skulle "splitta" cellerna. Det innebär att man överför en viss summa celler (i vårt fall 750 000 celler), till en ny behållare med nytt medium för att dom ska kunna växa ordentligt och må bra. Hade jag inte gjort det själv relativt nyligen hade det nog varit mer intressant, men det känns inte som nån utmaning direkt. Fast jag fick beröm av min lärare ändå idag, för att jag lärde mig ett av instrumenten så snabbt. :P Hon sa att jag var en jätteduktig student. :) Så det var skoj!

Sen jag kom hem har det inte hänt så mycket. Pratade med Marcus en sväng förut, så det kändes bra. Älskar att få höra hans röst. Önskar att han var här så jag fick krama på honom också! :/ Men snart så! Förhoppningsvis. Ikväll hade jag tänkt ta det lugnt och sova tidigt. Kolla lite på film kanske. Jag trodde att jag skulle bli ensam på rummet ikväll, men min rumskompis verkar också ta det lilla lugna nu, så vi får se vad hon hittar på. :P Oavsett ska jag få i mig lite mat nu. Magen tjatar på mig att göra nåt, så jag måste nog lyda. :P

Gratulationer är återigen på sin plats, för idag är det min söta farmor som fyller år! Så grattis till dig!! :D Önskar jag var hemma så jag kunde få smaka lite på din supergoda morotskaka! :P Mums!...



Det var nog allt för mig idag. Ha det gott folket! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0