Water for elephants

Shit vilken myskväll det var igår! :) Jag skyndade mig till busstationen igår och för att spara några kronor så tog jag min väska och gick hela vägen dit. Vädret var ju sådär igår, så på min kära promenad så började det regna. Men som tur är hann jag med bussen i alla fall och satte mig där så glatt. Sen började bussen ka in mot stan. Sen körde vi förbi vår lägenhet.

Gissa om jag blev lett! Jag kunde bara ha klivit ut genom dörren hemma istället för att halvspringa tvärs över stan i regnet. :P Men men! Jag fick röra lite på mig i alla fall om man ska se det positivt! I forshaga så hämtade Emelie upp mig och vi handlade massa gott till kvällen. MASSOR av gott! SKulle jag skriva allt här skulle inlägget bli en halvkilometer långt, så vi skippr det. Vi frossade kan man väl enkelt säga! Vi hyrde filmen "Water for elephants" också, och åt tacos. Filmen var skitbra, maten var supergod och sällskapet var som vanligt suveränt! :) Sen sov jag över hos Emelie, vilket nog var roligare för mig än henne med tanke på mina underbara hostattacker och täppta näsa. Stackaren har säkert inte sovit en blund inatt. :(

Emelie skulle jobba idag, så jag fick ta hand om mig själv imorse, vilket gick bra. :) Fick inte igång deras TV bara, vilket var konstigt, för jag brukar vara rätt så teknisk. :P Nä jag skulle ta bussen hem var det helt fullt, så jag fick stå hela vägen hem! När jag ändå köpt en biljett skyndade jag mig in till universitetet och hämtade lite saker inför Italien hos Ingalill. Hon har precis varit i Shanghai och ska åka till Kambodja på fredag, så hon är riktigt på gång nu! :) Hon gör det ju inte som semester, utan för jobbet, så det var skoj att hínna träffa henne och prata lite. Hemma har jag kagat mat och diskat, samt bokat hotell i Rom så jag kan sova någonstans när jag kommer dit på söndag. :)

Nu ska jag bara ta det lite lugnt, och byta kompress på såret. :P



Tack för igår min söta Emelie! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack själv min underara söta vän!!! vilka äventyr vi kommer vara med om inom en snaaar framtid... dock saknar jag dig redan!! älskar dig puss kram i massor

2011-09-21 @ 20:07:57
Postat av: Jag

Ja, de är helt stört vad mycket roligt vi kommer få se! Saknar dig med vännen! <3<3 Älskar dig! Pussar i massor <3

2011-09-22 @ 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0