April 2012

Nu är det då äntligen April! Tänk vad fort tiden går! Har som vanligt alldeles för mycket att göra, och alldeles för lite tid och ork. :P Fast det är bara att fortsätta tänka positivt. Även om det känns tungt så löser sig oftast det mesta. Något jag lärt mig av min kära sambo. Och trots det faktum att jag fortfarande inte är lika sorglös som han är för det mesta så försöker jag ändå tänka som honom så ofta det går.
'
Som i torsdags, när jag fick det där mailet. När jag fick höra vad det var blev jag riktigt upprörd och ledsen. Men istället för att deppa ihop tog jag tag i det hela och då löste det sig ganska bra ändå. :)
'
En annan sak är min träning. Märker av att kroppen inte är som den brukar. Jag känner mig tröttare, slöare och mindre motiverad till allt nu när jag inte tränat som jag brukar. Och jag har huvudvärk eftersom jag sover sämre. Men jag ska ta tag i det här nu! Jag testade att ta en timmes powerwalk idag, och det gick ganska bra. :P Så imorgon ska jag försöka trappa upp lite och göra mig en sväng till gymmet efter att jag åkt in till stan för att köpa glasögon. Vilket jag är supertaggad för!
Och som grädde på moset så ska jag shoppa med Emelie och sen äta på restaurang på kvällen! :D Skoj!! Ska bli kul att komma ut, även fast jag och Marcus shoppade lite i lördags. Fick med mig ny parfym, två par chinos (sandbeige och klarblå), en klänning och ett skärp. :D Till helgen blir det Umeå med hela familjen också! Ska bli så roligt att äntligen få se hur det är där uppe och träffa systeryster och hennes Emil. :)
'
'
Dom här ska jag springa runt med i vår! :D Nu ska jag sova. Ha en mysig natt/dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0