En sån dag

Idag har jag en sån där dag. En dag som är svår att sätta fingret på, för det händer allt men ändå inget. Förstår ni hur jag menar? :P Om ni gör det så är det inte så konstigt. Såna här dagar är man inte vettig någonstans, så inget jag säger kommer vara logiskt, så ha lite överseende med mig. ;)
'
Helgen var kanonbra, och det var riktigt skoj att åka till Umeå! Umeå var verkligen en riktigt fin stad, och människorna var sådr härliga som jag trodde. Synd att den ligger så långt upp bara annars hade jag lätt kunna tänka mig att flytta dit. :) Resan både dit och hem gick skitbra och jag var, tro det eller ej, en av dom som körde längst av oss fyra. Det ni! Jag som alltid blir mobbad för hur jag kör. :P Hotellet var skitfint, och jag åker gärna tillbaka. Bara frukosten i sig var hur bra som helst. Sen har jag mest suttit och jobbat här hemma. Men nu börjar det ta sig! :P Hoppas vädret blir finare snart så jag kanske kan ta en väldigt kort springtur. Ha en bra kväll snuttisar!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0