Nattgäst

Shit vad roligt det är när nån skickar lite spontant och vill umgås! :) det hände mig igår när Rosanna hade lite tråkigt och bestämde sig för att höra av sig. Så hux flux så fick jag sällskap! :) vi pratade, skrattade och hade det allmänt trevlig och det slutade med att hon tillslut sov över här. Skitmysigt! :)

Idag har jag varit väldigt trött och seg. Lyckades på något fantastiskt vis spruta kaviar på bordet, mattan och soffan när jag skulle äta ägg imorse, och då förstod jag att det inte var min dag idag. Fast jag tog mig i kragen tillslut och gick iväg och handlade mat så nu sitter jag och njuter av en riktigt lyxig fruktsallad och lite mörk choklad. Frukt är bland det bästa jag vet, i alla fall när man hittar riktigt färsk och mogen frukt. :) nu ska jag fortsätta äta innan jag dreglar ihjäl mig! Hoppas ni får en riktigt bra helg och att ni slipper massa dumheter nu imorgon när det är fredag den 13. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0