Never ending story

Ibland känns det som om skolan är ett evighetsprojekt. Det finns alltid når mer att göra, nåt man borde ta tag i eller nåt som ligger kvar och flåsar i nacken. Skittrist! Skulle vara underbart att vara färdig typ... Igår. Men det är slutspurt! Så nu är det bara att bita ihop och köra! ;) imorgon ska jag iväg på sh'bam och skaka på rumpan! Tror det kommer bli skoj, fast jag vet att jag kommer göra bort mig totalt. Men så går det när man blir manipulerad med smicker av en vän (Rosanna känn dig skyldig!!!). ;) Haha

Nu ska det laddas inför dansdebut! :) Håll tummarna för att det går bra, för själv är jag skeptisk... Sov gott sötnosar! ;)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag känner mig jätteskyldig, eller inte alls ;) de kommer bli skitskoj gumman!

2012-04-18 @ 10:53:24
URL: http://rosannaskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0