Sats

Idag blev jag medlem på SATS! Skulle egentligen bara dit och provträna och träffa en medlemsansvarig, men jag blev helt såld! Verkade hur bra som helst, så jag bestämde mig för att göra mig själv och min kropp en stor tjänst. Nu kan jag äntligen skräddarsy min träning efter mina behov och efter vad jag vill! Det här var nytändningen jag behövde. :)

Nu är jag helt slut, och bara väntar på att Marcus ska komma hem. Vi ska beställa pizza, och finns det ork kvar efter att vi ätit ska vi iväg till SATS och kika så Marcus också får se hur det ser ut. Förhoppningsvis blir han lika exalterad som mig så han också börjar där. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0