Sh'bam

Åååh vad härligt det har varit idag! :D åt en ordentlig frukost och sen laddade jag inför passet vid universitetet. Tänkte vara överambitiös idag, så jag cyklade dit. Väl framme mötte jag upp Rosanna och sen var det bara att köra igång! Passet var hur roligt som helst!! Får jag chansen ska jag testa det igen. Visst gjorde jag bort mig lite då och då när jag borde fel, men det gjorde dom andra med så det var ingen större fara tycke jag. :) jag såg till att hela tiden röra på mig i alla fall, så det var en riktigt bra träning ändå. ;) efter passet fick vi fika, och sen cyklade jag hem igen. Nu är jag nyduschad och lagar mat. Mår riktigt bra nu! Imorgon ska jag in och provträna på sats, så går det bra ska jag nog byta gym. Les Mills passen är ju så jäkla bra!! :P

Nu blir det gott med lite mat i magen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0