Skönhetsrutiner

Vilket väder det är! :D man kan ju inte bli annat än lycklig! :P Så med en lermask kladdad över hela ansiktet så sitter jag här nu och kollar ut med längtande blickar. Det är så underbart att se barnen på andra sidan vägen spela fotbollsmatch, för det är verkligen ett vårtecken! Nu är sommaren onekligen på väg. :) Tidigare idag var jag iväg på ett SH'Bam pass på SATS. Det var lika roligt denna gång, om inte lite roligare nu för den här gången kunde jag i stort sett alla steg! :) jag var där en halvtimme innan passet skulle börja för jag var rädd att inte få en plats, men det slutade med att vi var 7 st som körde så jag kunde verkligen ta ut svängarna. :) Så nu är jag sliten vill jag lova! Och min enorma träningsvärk i benen gjorde inte saken lättare. ;)

Nu ska jag laga lite mat och ladda inför erasmus presentationen som jag ska göra imorgon. :) tanken är att jag ska locka fler att ta chansen och dra utomlands, men jag vill ju inte ljuga heller. Visst att det mesta var supertrevligt, men standarden är inte som här hemma, och det kan jag inte hymla med. :D men jag ska visa dom hur bra det kan vara och sen svara på alla frågor dom kan ha. Hoppas nån vill komma och lyssna bara! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0