Vårrullar

Jag älskar när solen är framme! :D bara den dör känslan man får när man drar på sig skinnjackan och går ut utan att frysa är ju helt fantastisk!

Idag har jag haft möte med optikern för att fixa nya glasögon. Gick skitbra, och min optiker var en jättegullig ung tjej som var hur bra som helst! Och i motsats till hur jag trodde det skulle gå, så visade det sig att jag inte är helt blind ändå. Såg tydligen rätt så bra, och behöver inte alls ha glasögon jämt som min förra optiker sa. Jag behöver inte ens ha glasögon när jag kör bil! :)

När jag kom hem lagade jag i ordning kryddiga biffar med hemmagjord klyftpotatis med sötpotatis och tzatziki. Hur gott som helst!! :) sen kom min älskade vän Emelie förbi och det blev en ny promenad in till stan där vi shoppade. Jag köpte två klänningar (!!!) och en tröja. Sen mötte vi upp pappa och åt lite mat och sen skjutsade han oss hem. Väl hemma så gjorde jag mig redo för att dra till gymmet. Idag blev det bara ett styrketräningspass för jag ville inte gå ut för hårt nu när jag inte är helt 100. Men det gick bra! Så nu sitter jag här i soffan och myser och väntar på att min snutt ska ringa. Hoppas ni andra haft en lika bra dag som mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0