Berglund

När jag vaknade imorse var jag så glad, för jag hade fått ett sms att min nya skinnjackan från only hade kommit. Så jag åt frukost och skuttade glatt iväg till Ica för att hämta ut den. Problemet var bara att jag hade beställt den i Marcus namn, så jag visste inte om jag fick hämta ut den. Men kassörskan var lika snäll som vanligt, så hon hjälpte mig. Med påsarna i handen halvsprang jag hem, med ett stort leende på läpparna, och slängde upp påsen innehållandes min nya snygga jacka, och drog på mig den. Som visade sig vara för liten...

Skit också!! :(

Så den får jag skicka tillbaka. :( så jäkla typiskt!! Ska jackan passa i midjan så är den för liten över ryggen och armarna, och ska den sitta över armar och rygg så är den alldeles för stor i midjan. Så mitt letande efter en snygg jacka fortsätter. :/

Annars så var jag och fick massage idag. Bokade in mig vid SATS, och jag måste säga att det var skitbra! :) hon som masserade mig var fortfarande elev, men hon var grymt duktig! Hon höll på med vanlig klassisk massage, men hon masserade ändå djupare än vad man brukar. Så 60 min senare så var mot rygg mörbultad och och jag var supernöjd! :) fast som vanligt önskar jag alltid att jag skulle ha minst en timme till. ;) men henne vill jag verkligen tillbaka till! Hon var hur trevlig som helst och det roliga var att det visade sig att hon är gift med FBK-spelaren Christian Berglund. :P så om jag är snäll kanske hon kan fixa ihop mig med en het (och duktig) hockeykille om det skulle skita sig med Marcus. ;) då kanske jag blir en rik hemmafru som kan gå på massage flera gånger om dagen! ;) fast det gäller som sagt bara OM det skulle skita sig med Marcus. Och honom vill jag inte släppa i första taget, så då måste han göra nåt väldigt dumt först. ;)

Hoppas han kommer hem snart så jag får snosa på honom. :( tur att det finns choklad vid Ica. ;)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0