En överraskning!

Igår fastnade jag framför datorn och kollade på serien Awkward som går på MTV. Så himla rolig och mysig serie! Kanske inte världens bästa, men den passade mig och mitt humör perfekt igår kväll. :) så imorse när jag vaknade (eller strax innan lunch borde jag kanske säga), så var jag väldigt trött. :P det straffar sig om man sitter uppe och fnittrar halva natten istället för att sova. ;) Så dagen började väldigt segt för mig, men blev betydligt bättre sen. Marcus ringde nämligen på eftermiddagen och berättade att hans chef ringt och berättade att han fick komma hem över helgen, så jag blev helt överlycklig! Egentligen skulle han vara borta tills den 5/9, så jag var helt inställd på att vara själv ett par veckor till. Och eftersom jag alltid vill att det ska vara fint här när min älskling kommer hem, så har jag plockat ihop här hemma och diskat idag. :)

Bortsett från att städa (och plugga) så har jag även pratat med min kära "svärmor" i 1,5 timme idag (jag och Marcus är ju inte gifta än, så jag får väl inte kalla henne för svärmor egentligen, men jag gör det ändå). ;P hon mådde inte så bra, för hon hade ont i kroppen. Men efter vi pratat så kände hon sig lite piggare. Vilket såklart gjorde mig glad! :) Ibland kan såna små saker som att ha nån att prata med en stund göra så mycket för kropp och själ. :) och vi brukar alltid ha massor att prata om, så det är roligt. :) och jag blev så glad när hon sa att hon tycker att jag och Marcus är ett bra par. :) Jag och Marcus vet ju att vi passar superbra tillsammans, men det är ju roligt när andra som står oss nära ser hur lyckliga vi är tillsammans. <3

På tal om kroppen förresten, så ska jag hoppa in i duschen och spola av min. ;) måste ju vara ren och fin när jag snosar med min älskling ikväll! ;)

Så han en underbar kväll nu snuttisar för det kommer jag onekligen att ha! :D

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0