Sorgsen

Jag har haft fullt upp. Marcus kom hem på onsdag. Jag shoppade med snutten och träffade sötaste Emelie på torsdagen, så vi två åt tacos och myste. På fredagen så satt jag ensam hemma och pluggade, så för att ge mig lite lugn och ro drog Marcus upp till Hagfors och umgicks med Robert och några till. Söndagen så åkte jag och Marcus förbi Sandra och Peter för att kolla på nytillskottet Nellie. Hon var supergullig! Och det är ju inte varje dag man får chansen att hålla en så nykläckt bebis, så det var roligt. :) söndag var ganska så lugn och sen på måndag passade vi på att mysa så gott det gick, för sen på natten åkte Marcus iväg på 3 veckors jobb. Så jag är inte alls glad nu! :( saknar honom redan hur mycket som helst, och jag får inte snosa på honom på 3 veckor. :( asdumt!

Sen har jag pluggat en massa inför tentan som var idag. Satt uppe hela natten för att ladda maximalt, men det kändes bra ändå! Fast jag hade väldigt mycket jag ville visa att jag kunde, fast dom frågorna kom inte på tentan. :P så direkt jag kom hem så la jag mig och sov. Tack gode Gud för ögonmasker säger jag bara! ;) men sömnbristen har satt sina spår. Känner mig helt tom just nu. Men förhoppningsvis blir det bättre snart. :)

Nu ska jag försöka hjälpa mig granne med sina TV-kanaler. Hoppas ni har det bättre än mig godingar! ;)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0