Första julklapparna!

ÅÅÅÅH vad jag är nöjd!! :D pappa kom och hämtade mig förut så vi åkte in till stan för att köpa lunch. :) vilket var tacksamt nu när det vräkt ner snö här hemma. :) problemet var bara att det fanns 3 (!!!) platser kvar i parkeringshuset, och det var ca 20 st bilar som cirkulerade KONSTANT där inne, så jag trodde inte det fanns nån chans i helsike att vi skulle få nån plats. :P ett tag funderade jag på att kliva ut bilen och köpa med mig sushi, så vi hade färdkost där nere. ;) men trägen vinner som man brukar säga, så tillslut fick vi en superbra plats. :)

Sushin var såklart bra som vanligt, och jag gillar när jag får spendera kvalitetstid med pappa. :) vi är så lika i personligheten, för vi är båda ganska dåliga på att höra av oss till andra, oavsett hur mycket vi bryr oss om dom. :P så då är det bra när vi kan hitta tid att umgås och göra nåt skoj tillsammans. :)

Efter maten kollade vi runt lite snabbt, och jag hjälpte pappa med tips på julklappar. :) fast det bästa var nog när jag hittade en julklapp till Marcus, samt en till syrran. :) båda är ganska tacksamma att köpa till, men det kändes ändå skönt att "komma igång". :P Marielle är speciellt rolig för hon blir glad för allt, så skulle man ge henne en soppåse med glitter på (vilket man klistrat på lite fult sjäv) så skulle hon ändå bli helt lyrisk. :P men jag vill ändå ge henne nåt superbra! :) och det tror jag att jag hittade idag. ;) kanske inte är den mest påhittiga presenten, men det är nåt hon vill ha i alla fall. ;)

Till Marcus hittade jag nåt som jag är väldigt nöjd med. :) fick vela lite fram och tillbaka innan, för att vara säker på att det blev rätt produkt, men jag tror att han kommer bli superglad. :) fast jag kommer köpa fler saker till honom, så gjöt långt ifrån klar där. ;) kunde jag skulle jag ge honom hela världen, detsamma gäller min familj, men tyvärr kan jag inte det. Inte än i alla fall. ;)

Igår satt jag nästan hela dagen och lekte med min mobil, samtidigt som jag försökte plugga. :P tillslut fick jag halvt släpa ut mig i snöovädret och gå till SATS. Jag såg ut som michelingubbens sönderbrända bror när jag drog på mig min löjligt stora dunjacka. :D den är långt ifrån snygg, men den är väldigt mysig! :P och eftersom jag bara använder den när jag ska träna så känns det inte så noga tycker jag. ;) passet igår såg ut på följande sätt:

20 min powerwalk
10 min crosstrainer
15x5 lårcurl i maskin
15x5 benspark
15x5 bänkpress
15x5 ländrygg i maskin
15x5 tricepspress i cablecross

Tanken var att jag skulle ha kört både biceps, axlar och mage efter det, men jag träffade på en vän och började prata med henne istället så jag hann inte. :P fast det var skönt med ett lugnare pass också. :) och jag hade väldigt roligt när jag pratade med henne, så mina magmuskler fick jobba en hel del ändå. ;)

Nu ska jag äta lite och fixa här hemma så jag också kan få det julfint. ;) jag ser verkligen inte fram emot att städa, men det måste bli gjort, så jag har inget val. :( ska försöka få allt färdigt idag. :)

Ha en bra dag snuttisar! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0