Herrhagen

Ja ni kära läsare. Nu är jag trött! :D

Jag har jobbat hela dagen och i vanlig ordning så sov jag dåligt igår, för jag var rädd för att försova mig, att jag skulle glömma nåt eller att jag skulle vara alldeles för trött idag. Vilket såklart blir en ond cirkel, för ju mer jag oroar mig, desto mer sannolikt blir det ju att jag blir för trött och glömmer nåt eller gör bort mig på något vis. :P

Men jag tog mig i alla fall upp, och jag var där 07.30. Fast det var ingen annan! Så jag fick lite panik och trodde en sekund att jag skulle vara själv på labb. :O nog för att jag varit ensam förut, men jag kunde inte logga in i deras journalsystem och det är inte så jäkla bra! Men strax innan 8 så kom min kollega, som tur är. ;)

Dagen i sig har varit jättebra! Och hon jag jobbade med var jätterolig. :) så det ska bli roligt att komma dit imorgon igen. :) Sen var det ganska så skönt, för det var ganska lugnt hela dagen. :) förhoppningsvis blir det lika lugnt imorgon också. ;)

När jag slutade kom Marcus förbi och mötte upp mig, så vi gick hem tillsammans. Vi handlade lite och lagade mat. Det fick bli kyckling med sallad och mozzarella. Skitgott! :D sen däckade jag i soffan som ett fyllo på nyår! ;) men det blev ändå en härlig promenad på nästan 1 timme idag också, så jag får nöja mig med det. :)

Gårdagen spenderades förövrigt i stan med Line. :) vi gick till o'learys och åt mat (jag åt grillad kycklingbröstfilé med guacamole och tomatsallad. Dock upptäckte jag halvvägs in i min måltid att jag aldrig fick nån guacamole, men jag var nöjd ändå. ;) efter maten pratade vi och hade skittrevligt, men vi blev trötta på att sitta där, så vi gick till Harrys istället. Där beställde Line ett glas vin och jag tog en razz mojito. Den var faktiskt rätt god! :) efteråt så skyndade jag mig hem, och hann knappt komma hem innan jag gick till gymmet. Jag var taggad till tusen, men när jag kom fram så var det stängt!! :( så det var bara att vända på klacken och dra hem igen. När jag kom hem körde jag några styrkeövningar själv så jag fick upp pulsen lite ändå. ;)

Fast imorgon blir det andra puckar! Mona frågade om vi skulle köra ett pass tillsammans, och självklart ville jag det! Så om jag får gissa skulle jag datsa på att min kropp kommer att vara helt färdig imorgon kväll. ;) speciellt om hon tänker tvinga upp mig på löpbandet... ;) oavsett så kommer det nog bli grymt skoj! :)

Nu ska jag lägga mig!

Hoppas att ni har haft en bra dag snuttisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0