Julklappar

Jag älskar min rygg! Min ryggrad är så underbart fantastisk när den bestämmer för att kasta om kotorna så jag känner mig som en gammal tant. :P ärligt talat så är jag väääääääldigt trött på den nu. Skulle verkligen behöva få en ordentlig massage, så spänningarna släpper. Men nu har jag spenderat nästan allt jag äger och har på julklappar. ;) oh well! ;)
jag älskar när jag får göra en annan människa glad med roliga/fina presenter. :) så julen är nästintill helig för mig. Jag älskar maten, sällskapet, både att få och att få ge presenter, snön, pyntet mm! Allt!!! :D Ibland kan det gå överstyr, speciellt när det gäller presenter. Jag börjar fundera på julklappar på tok för tidigt, och jag älskar när jag kommer på nån riktigt bra present som passar personen. Så idag när Emelie kom förbi och vi bytte presenter så fick jag superfina och varma tofflor och hon fick ett sushi-kit från mig, soja och misosoppa som hon kan göra själv. :) roligt va?! :D min sötgumma älskar nämligen sushi och soja, så jag tyckte att det var en mysig idé. :)

Efteråt åkte vi in till stan och köpte julklappar. Eller snarare, JAG köpte julklappar och Emelie hjälpte till. :) men nu är jag mer eller mindre färdig, och jag längtar tills jag får ge bort dom. :)

Annars så har jag tränat (skräll!), pluggat, myst med Marcus, bakat lussebullar med vanilj och några med choklad, (dom blev sjukt goda!!!) träffat Hanna, sett på film mm. :) det har alltså varit väldigt bra! :) Marcus är lite överarbetad bara, så han har inte varit på toppenhumör, men han har varit supergo och gullig ändå. :)

Han är verkligen världens snuttigaste kille! :)

Han har även bestämt sig för att bli med oss till USA i sommar!! :D så jäkla bra!!!! :D vi kommer ha så sjukt kul när vi är där!! :D *längtar*

Nu ska jag äta kvällsmat. :) imorgon ska jag hem till Munkfors och fira min morbror som fyller år. :) så jag sover över där och åker med Tommy tillbaka till karlstad på torsdag morgon (kommer vara så trött på torsdag!) tur att jag kan lägga mig sen igen när jag kommer hem. ;)

Förövrigt så fick jag min glossybox idag! Och jag blev jättenöjd. :) jag längtar verkligen tills jag får testa tvålen från anatomicals. :D sen har jag fått två konstiga sms från ett norgenummer. Dom ville ha min mailadress. Jo men visst! Svarade inte på smset ens. Säkert nåt jäkla bedrägeri eller dylikt. Usch!

Men nu kurrar min mage, så det är bäst att få i sig nåt. ;)

Hoppas att allt är bra med er. :)

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0