Kiropraktor

Dagen igår var så mysig! :D jag städade här hemma under dagen, och försökte lösa några övningar inför tentan (gick sådär! :P). Sen vid klockan 15 så kom min morbror och hämtade upp mig här hemma, så drog vi till Munkfors. :) min morbror fyllde nämligen 45 år igår, så jag ville vara där och fira honom. :)

Fast först släppte han av mig hos mamma och pappa, så jag fick supergod mat, hjälpte mamma med hennes iPod och datorn (duktig tjej!) mm. :) dom åker ju snart till Filippinerna, så då behöver dom nåt skoj att göra. ;)

När vi var färdiga åkte vi upp till födelsedagsbarnet och fick tårta samt fika. Mums! Mina kusiner är så söta, för dom blev jätteglada när dom såg mig, och jag fick typ hundra kramar under kvällen. :)

När jag kom hem var jag ganska trött, och min rygg bråkade. Så pappa (underbar som han är), frågade om han skulle trycka lite på ryggen. Jag nästan skrek av glädje, för Marcus vågar inte trycka, men jag vet att det blir bättre då.

Sagt och gjort, så låg jag på golvet och pappa började trycka. Första trycket så small 3-4 kotor i ländryggen och sen fortsatte det bara! :D efteråt var det som om jag hade fått en helt ny rygg, och jag slapp känna mig som en gammal tant. :P

Så för att fira min nyvunna rörlighet så kokade jag en kopp rooibos-te med kanelsmak, satte mig under en filt och gosade med mamma och pappas snuttiga katt Diezel. :) han heter så, för han låter som en dieselmotor när han kurrar. ;) och han är en liten myskatt, så han brukar alltid komma och gosa. :)

Inatt sov jag sådär, för jag sov på bäddsoffan där hemma, och den är lite för hård för mig. :/ men Tommy hämtade upp mig vid 7, så åkte vi till Karlstad tillsammans så jag gick lägga mig ett par timmar i min egna säng. Då blev jag lite piggare! :) nu tänkte jag få i mig lite mat, sen ska jag fortsätta få ordning här hemma. :)

Hoppas ni har det bra och att ni börjar bli redo, för nu är det bara 4 dagar kvar innan det är JULAFTON!! :D förutsatt att inte jorden går under imorgon då... ;)

Kram på er godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0