Lördagsgodis?

Idag har jag varit duktig! :D sov riktigt gott inatt, trots att Marcus väckarklocka höll på att driva mig till vansinne imorse. ;) jag begriper inte hur svårväckta viss människor är! Jag vaknar ganska lätt faktiskt. När jag gick i gymnasiet så hade jag en väckarklocka där jag använde radion som alarmljud. Men precis innan radion drog igång så kunde man höra ett litet klick. Det var absolut inte ett högt klick, men varje morgon vaknade jag till när jag hörde det där lilla ljudet. ;) så även om vi har en stor och härlig säng så vaknar jag alltid innan Marcus när han har sin klocka på, för jag hör den först. :P

Okej, det blev ett litet sidospår. ;) men när jag vaknade till så åt jag en riktigt god frukost och drog in till stan. Där inne köpte jag dom sista julklapparna (yes!) och sen traskade jag hem. :) jag hann knappt hem innan det var dags att hoppa i träningskläderna och gå till gymmet. ;) där körde jag ett härligt pass och sen var det dags att gå igen. :P så idag har jag hunnit med att gå 1 mil, i raskt tempo, samt kört ett grymt styrketräningspass. ;)

Duktigt ellerhur?! ;)

Så nu sitter jag bara och njuter. :) jag åt kvällsmat förut, så nu njuter jag av en kopp rött te med smak av citrongräs. :) samtidigt så kollar jag på filmen "mr and mrs Smith". Mer än så blir det nog inte ikväll. Kanske tar jag en bit mörk choklad sen, men jag har kommit på att man faktiskt inte MÅSTE äta en massa skräp bara för att det är lördag. ;P och nu var jag sugen på mitt osötade surdegsbröd och en kopp te, och sen smaksatt mineralvatten. Så jäkla gott! :D perfekt när man är ensam hemma. ;) Marcus är nämligen ute med en kompis så jag passar på att ha lite egentid. :) hur mycket man än älskar en person så tror jag det är bra att få vara ifrån varandra lite ibland. Så man får längta efter varandra. :)

Imorgon ska jag och Marcus ha en riktig julmys dag. :) men det blir nog en liten sväng på stan också. ;) ska se om jag hittar nåt snyggt att ha på mig på juldagen. ;) tanken är att vi ska ut i Hagfors, så det vore kul att ha nåt nytt på sig. :)

Oh well! Nu ska jag försöka att se på filmen.

Ha en mysig kväll snuttisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0