Nattpromenad

Imorgon är det nyår!!! :D och jag har verkligen INGET att ha på mig. :( skiiiiiit!...

Men det kommer nog bli bra ändå! ;) alla som kommer har ju träffat mig förut ett x antal gånger, och jag har inget direkt behov av att imponera på nån heller för den delen. Sen har jag ju redan min snygging som jag tänker kyssa vid tolvslaget so I'm all set! ;) och nån jäkla trasa måste jag ju kunna hitta att ha på mig. :P i värsta fall får jag väl ta på mig mina underbara mjukisbyxor. ;) hehe!

Nu är Marcus ute på en nattpromenad. Stackars liten blir rastlös när han måste sitta still i 3 sekunder. ;) min lilla hundvalp. :P

Fast jag förstår honom. Vi såg på tinker tailor soldier spy, och ursäkta mig, men den var inte bra! :/ nu kanske jag missade en jäkla massa, för jag blev lite distraherad mitt i filmen. Men när inte ens Tom Hardy kan göra en film sevärd, då är nåt jäkligt fel!! ;D så hade det inte varit så dåligt väder ute nu hade jag nog blivit med honom ut. Men turligt nog för honom så blev jag inte det, för mina trötta ben hade nog gjort så att han blivit tokig på mig! ;P

Varför har jag trötta ben? Jo men jag har ju tränat såklart!! :D gick som vanligt till gymmet och där körde jag 20 min intervallöpning med lutning, sen körde jag ben och axlar. Fast jag har bestämt mig för att gå över mer och mer på konditionsträning och pulshöjande träning, istället för ren styrketräning eftersom jag bygger muskler lite för lätt. Så hädanefter så blir det framförallt att köra mindre armar och axlar, och istället satsa mer på kondition. Fast två styrkepass i veckan får det nog bli ändå! ;) tycker det är riktigt snyggt när det finns muskeldefinition! Sen krävs det styrketräning för att få ut maximal effekt av träningen, som vi alla vet ellerhur?! ;) Så nu ska jag bara komponera ihop ett bra program (gärna kombinerat med cirkelträning) som är roligt och utmanade. :) fast den här omställningen kommer ju att få ta sin lilla tid, så jag kan vänja på kroppen med löpningen. :) och dom dagar där jag inte tränar så ska jag försöka ta en promenad. :)

Visst låter det härligt?! :D

Så det har jag att se fram emot nästa år! Massa svett, kanske lite tårar och vem vet? Det kanske kommer en droppe blod eller två också. ;) dock får det inte komma för mycket blod, för då finns det en risk att jag tuppar av! Det känns fortfarande lika ironiskt när jag sitter och tar blodprov högt och lågt på andra människor att tänka på hur rädd jag har varit för den där proceduren själv. :P men det kanske är en fördel ändå? Att kunna sympatisera med människor när dom mår dåligt och är sjuka? Jag tror att det är det i alla fall. :)

Fast nu hade inte jag tänkt jobba i primärvården resten av mitt liv. Även om jag vet att många tycker att jag passar bra där. Men jag tror ändå att jag kommer passa bättre på nåt annat ställe. Och nu när jag ska börja söka jobb (tänkte börja nu i januari) så får vi väl se vart livet tar mig. Så förhoppningsvis så väntar en examen, ett jobb och ett nytt liv på mig nästa år. :) fast vissa delar, som tex Marcus, vännerna och min härliga familj, behåller jag mer än gärna nästa år också! ;)

Vad väntar på er år 2013? ;)

Se vad fin min syster är i sin uniform!! Jag är så otroligt stolt över henne. Och här ser ni vad jag gör halva dagarna. Mahjong. Jag har verkligen ett hat-kärleksförhållande med det där jäkla spelet. Jag blir så arg när jag "dör", men samtidigt kan jag inte låta bli att spela. Och nej, jag har inte ett spelberoende, jag är bara jäkligt envis! ;)

Förresten!

Gott nytt år på er snuttisar, om det är så att jag inte hinner skriva imorgon! Jag önskar er alla lycka och välgång år 2013. :) fast inte till er som vill mig illa. Till er önskar jag dålig mat och sand i rumpan! ;)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0