Nervös

Just nu sitter jag här hemma och funderar på vad min mage håller på med. Och jag har kommit på två tänkbara anledningar:
 
1. Jag är med barn, och har en bebis i magen som är überrytmiskt begåvad (kanske inte så sannolikt, men om det skulle vara så kanske jag kan tjäna en massa pengar på ungen och det är ju bra!) ;)
 
2. Jag har en muskelryckning i transversus abdominis (sneda magmusklerna). 
 
Skulle jag gissa så skulle jag gissa på nummer två. :D Och att den muskeln har fått damp betyder bara att den är smartare än mina andra muskler, för om dom också fattade vad som väntar så hade dom också försökte hoppa ur min kropp! :P Fast hade dom gjort det så vet jag inte om det hade varit så stor ide för mig att åka till SATS på min PT-timme, för vad kan hon göra om jag bara består av ben, fett och skinn? :P Bortsett från att kanske sätta sig på mig och sitta där en timme. För antagligen hade jag sett ut såhär då:
 
 
Ironiskt nog känner jag mig sådär idag. :P Men det ä nog tävlingsmänniskan i mig som känner så. I grund ch botten så är det bara för att jag är nervös inför träningspasset ikväll. Jag vill så gärna prestera bra så hon inte tror att jag är värsta nybörjaren. Inte för att jag tror att hon skulle bry sig om det, men jag vill väldigt gärna visa vad jag går för. :) 
 
Så nu laddar jag. Och laddar. Och laddar. 
 
Jag ska bara komma ihåg att INTE dricka kaffe, för då kommer jag bli på tok för taggad! :P 
 
Såhär kommer jag tro att jag ser ut:
 
 
och såhär kommer jag säkert se ut:
 
(Alla bilder är tagna från google)
Haha!
 
Önska mig lycka till nu snuttisar, för jag kommer att behöva det. ;)
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0