Persika

Ja då har julen kommit och gått. :) tyvärr gick det lite för snabbt, och pga yttre omständigheter så blev det inte direkt som jag ville. Jag fick inte griljera min egna skinka, jag fick inte göra iordning min Janssons frestelse, jag fick ingen julgran, bilen gick sönder och jag och Marcus blev ordentligt ovänner på julaftonskvällen. :/ så det var trist! Bortsett från kvällen på julafton så hade jag det helt underbart.

Marcus och jag fick ta bussen som gick tidigt på morgonen från karlstad. Jag åkte till Munkfors och han fortsatte upp till Uddeholm. Sen kom farmor förbi och vi hade lite mysfika. Sen åkte vi i familjen i vanlig ordning upp till min morbror och hans familj där även mormor var med. Vi åt supergod mat, myste, kollade på Kalle anka, delade ut julklappar, åt fruktsallad och sen spelade vi julklappsspel. :) det var supermysig alltså!! :D jag fick massor med fina julklappar och jag tror alla andra blev nöjda också. :) så det är ju bra! Men sen blev jag och Marcus osams som sagt, så det var väldigt tråkigt. :( fast det har löst sig nu, tack vare kloka råd från underbara människor, och förhoppningsvis så kommer vi bara bli starkare av den händelsen.

Vad fick jag i julklapp då, kanske ni undrar? ;)

Av Marcus fick jag: en reebok träningstopp, träningsbyxor från Nike, ett sportband till min iPhone, en body butter från the body shop i doften persika, en pilatesboll (70cm) och 4 st temuggar från Höganäs. :)

Sen fick jag en skitsnygg väska från syrran (kornblå). Av mamma och pappa fick jag pengar, ett egendesignat silverhalsband och samma body butter som jag fick av Marcus. ;) av mormor fick jag två handdukar och två påslakanset. Sen vann jag några paket i julklappsspelet, men det var bara småsaker. ;)

Nu är det alltså mellandagsrea, och jag tror jag ska försöka ta mig ut på lite shopping. :P jag känner att min garderob behöver uppdateras rejält! :D

Imorgon vankas det jobb. :) ska jobba tors-fre och gå in lite extra efter nyår. :) skoj att få komma ut och jobba lite och tjäna lite extra pengar! ;)

Hoppas att ni alla har haft en underbar julhelg och att ni hittar fina saker nu på rean! ;)

Puss på er godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0