Ännu en torsdag

Det känns som om tiden går så fort! Rätt som det är så är en vecka gjord och tiden har tagit ännu ett steg fram. Men mot vad? Eftersom jag snart kommer vara färdig med min utbildning, så känns det lite skrämmande. Vad som väntar tunt hörnet är helt dolt för mig och jag vet inte hur det kommer bli framöver. Vad vill jag ha för jobb? Vart kommer jag få jobb? Måste jag flytta? Vill jag flytta? Vill jag stanna? Vad vill jag?

Jag borde inte tänka för mycket på det, men jag kan inte låta bli. :P jag är en sån person som mår bäst när jag vet vad som händer och när det finns nån sorts plan. Men nu kan jag inte gör nåt utan får mest sätta mig i baksätet och bara åka med.

Fast man kan ju ha riktigt kul i baksätet också! ;) i tisdags var jag hemma och hade tjejmys hos Emelie och vi åt mat och såg på true grit. Skitbra film! Meeeen både jag och Emelie somnade i soffan... :P oavsett så hade vi det supermysigt! På onsdagen när jag kom hem åt jag mat sen blev det träning som vanligt. :P rygg och biceps sen 30 min cykel. Dom sista två minuterna på cykeln drog jag upp motståndet så jag fick STÅ och trampa! :P benen var som gelé efteråt så jag nästan kröp hem. :D men skoj var det! Idag blev jag helt oväntat hundvakt, för grannens hund ylade i flera timmar och när jag var på väg ut såg jag att hennes dörr var upplåst. Men hon var inte hemma. Så jag var jätterädd att hon skadat sig eller nåt så jag ringde hennes mobil, men då var hon hos hennes dotter så hon bad mig ta hennes hund ett tag så hon skulle sluta gråta. :) men det gick skitbra! :) det var riktigt skoj att få busa med nån ett tag, och nu sitter jag bara och väntar på att Marcus ska komma hem så jag får busa med honom istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0