Bussen

Idag var det dags för mitt introduktionsmöte. Jag var supertaggad och gick upp extra tidigt för att inte bli sen. Men när jag gick ut till bussen (som jag hade kollat upp tiden på dagen innan) så åkte den INNAN UTSATT TID!!! Gissa om jag blev förvånad!! Jag kände att jag var ute i god tid, men busschauffören hade tydligen inte lust att vänta på mig. Så jag blev några minuter sen, vilket kändes surt. Men Ann sa att det inte gjorde nåt för hon hade fullt upp ändå.

Bortsett från att jag var lite sen, så gick mötet riktigt bra! Jag tyckte allt lät positivt och jag är spänd på att se hur allt utvecklar sig. Längtar tills jag får en chans att visa vem jag är och vad jag går för! Är jag bra nog och har tur så kanske det här kan leda till nåt mer så håll tummarna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0