Jenna marbles

Har precis suttit alldeles för länge och kollat på youtube-klipp av Jenna marbles. För er som inte sett dom så kan jag säga att hon är skitrolig!! Hon har verkligen självdistans och kan driva med sig själv och andra och det respekterar jag. :) jag har oftast inga bekymmer med att driva med mig själv och jag tror det är viktigt att man kan se på sig själv med en gnutta humor. Man behöver liksom inte vara perfekt! :D sen kan jag bli otroligt bitter om folk skämtar med mig när jag är ett PMSmonster. :P but that's a different story!!! ;)

Annars har jag skickat mail och fixat lite saker idag som gäller mitt arbete. Jag har även lagat supergod mat (potatis, kotletter och jensens favoritsås och en supergod sallad). Mumma! Jag har även försökt hitta träningsinspiration men jag lände inte för att träna idag så jag ska göra det imorgon istället. :) man måste ta det lite lugnt ibland. :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2184320/images/2012/pic_188159693.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0