Korv

Sitter nu här i soffan och är mätt så jag tror magen exploderar snart! :P idag unnade jag mig hackkorv och potatis med lingonsylt och ärtor. Mumma det!! :D Marcus tycker inte om hackkorv, men jag tycker att det är jättegott så jag får passa på att äta det när han är borta och jobbar. :)

Något som varit så otroligt bra den senaste tiden är att han kommer hem varje helg! Och oftast brukar han kunna jobba in fredag så han kommer hem redan på torsdagarna. :) det som gjorde den här helgen extra bra är att han stannade här igår också och åkte till jobbet tidigt imorgon istället. :) så jag fick snosa med min goding extra mycket! Välbehövligt eftersom jag åker till Gbg till helgen och spenderar tid med brudarna. :) kommer bli hur bra som helst!! :P

Annars den här helgen så har vi myst, ätit god mat (sushi bland annat!!!) och varit ute på långa promenader tillsammans. :) vi har även varit ute på en liten shoppingtur vid bergvik. Jag inhandlade två t-shirts, en leopardscarf, ett träningslinne och så köpte Marcus två väskor till mig, för alla mina är helt slutkörda. :P jag föll även för ett par rosa mjukisbyxor på Gina tricot, men dom hade inga kvar i min storlek, så jag beställde dom från internet istället. :) så nu är min lycka gjord! Skulle jag bara hitta ett par snyggare vardagsskor att ha på mig i vår så skulle det vara guld värt. :)

Nu måste jag fortsätta fixa med skolarbete och ladda inför mitt möte imorgon. :) ha en bra kväll alla godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0