PMS

Tjejhelgen var grym! Hade riktigt roligt, och jag hoppas det inte tar allt för lång tid innan vi kan styra upp nåt liknande igen! Jag gillar Göteborg och känner mig rätt så trygg där eftersom jag ändå bodde där i typ 1 1/2 år. Fast jag har aldrig varit i Partille, så det var en ny upplevelse! Jag fick även en vän när jag skulle ta bussen ut till Sofia. Jag lyckades charma en kille att hjälpa mig med bussen, sen klev vi av på samma hållplats, och eftersom jag såg så förvirrad ut (min välkomstkommite var försenade så jag visste inte vart jag skulle ta vägen) så erbjöd han sig att hjälpa mig till min destination. ;) men jag stannade vid hållplatsen, och tydligen hade min nya vän träffat på tjejerna när dom var på väg ner för att möta upp mig. Han hade frågat om det var deras förvirrade värmländska vän som stod vid bussen och väntade. Gissa om dom blev chockade! :D annars så åt vi lunch vid Jensens, lite shopping, matlagning och sen en härlig fest med utgång. Jag skrattar enormt mycket den kvällen! Det är otroligt vad roliga människor det finns i Göteborg!

Den här veckan har jag börjat jobba också! Blir lite tufft såhär i början så jag känner att kroppen och huvudet är helt slut när jag kommer hem. :P men det går bra och alla är riktigt trevliga. En patient som var otroligt rädd för nålar gav mig massor av beröm och sa att hon önskade att hon alltid fick ha mig som provtagare, så jag gissar att jag gör rätt så bra ifrån mig också. ;) fast jag har känt mig PMSig sen igår, så jag är lite bitter och har ont i mage, men det visar jag såklart inte på jobbet! ;) nu ska jag äta lite, sen tänkte jag försöka ge mig på en liten springtur. Håll tummarna för mig för idag lär det gå tungt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0