Tjejhelg i gbg! :D

Igår var en bra dag! En MYCKET bra dag! :D började med en promenad i solen in till stan för att få massage. Jag gick hemifrån i bra tid, så jag kunde bara gå och njuta till max. :) och njutningen slutade inte där! Massagen var fantastisk! Tyvärr känns det alltid som om dom slutar alldeles för tidigt, men då är jag helt massagetokig också! :P efter massagen fick jag ligga kvar på värmefilten, en stund och dom bjöd på vatten, lite apelsinklyftor och en liten chokladbit. Som grädde på moset fick jag en liten present också. Fabulous!! :D när jag var färdig hämtade Marcus upp mig, för han slutade tidigt igår, och vi drog hem. Eftersom båda var helt slut så beställde vi hem pizza och sen myste vi resten av kvällen. Bortsett från vår långpromenad som vi tog på kvällen, men det var bara skönt. :)

Idag så tvättar jag för fullt och laddar inför kvällens tripp till Göteborg och tjejhelgen med bästaste brudarna! :) ska bli hur roligt som helst! :D jag är verkligen taggad som fasen! nu ska jag hänga tvätt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0