Träningsfri

Den här veckan har varit en seg vecka. Kroppen har varit seg så fort jag har gjort något ansträngande och jag har varit snuvig. Och jag har märkt att jag behöver mer sömn än vanligt. Men annars mår jag bra! så det är svårt, för jag vill springa, träna och röra på mig, men jag vet att jag inte borde stressa kroppen nu. Så den här veckan fick bli en träningsfri vecka, där min enda ansträngning är några långpromenader. Fast så är det ibland. Kroppen måste få en paus ibland när man tränar så den får en chans att vila upp sig ordentligt. Men till veckan drar det igång igen! Ska även in på ett introduktiosmöte på sjukhuset så jag kan hoppa in vid behov. :) jag har även en massagetid inbokad så det ska bli underbart!!

Igår var det en riktigt mysig dag! Mormor kom förbi och hälsade på, och jag fick en bukett tulpaner av henne så jag blev jätteglad! Fick ju även en bukett rosor och choklad av Marcus så nu finns det massor av fina blommor här hemma. :) jag passade även på att baka en sockerkaka innan mormor kom hit, och den blev supergod! Marcus frågade hela dagen igår om han inte kunde få ta en bit till, så nu återstår bara smulor. :) det är bra betyg det!! Vi gick även på en 2 timmars promenad i solen, och bara pratade och busade. Älskar verkligen att gå ut sådär med min snutt! :)

På kvällen var det tänkt att vi skulle ha ätit sushi, men pga tidsbrist så hann vi inte med det utan ska äta det idag istället. Jag älskar verkligen sushi, så jag är riktigt exalterad nu! Så när Marcus är borta och svettas i gymmet nu så ska jag fixa i ordning mig så jag är fin på vår "dejt". ;) hoppas ni får en underbar lördag!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2184320/images/2012/pic_189991045.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0