Whoop whoop!!

Idag var det dags för en glädjedans igen!! :D bestämde mig redan igår att jag idag skulle försöka ring till numret jag fick av min granne och se om det fanns nån chans att jag skulle kunna få gå in och jobba lite då och då vid behov. Problemet är bara att jag blir väldigt nervös när jag ska ringa såna samtal! Så idag när jag slog numret bultade mitt hjärta som bara den och jag kände mig riktigt obekväm. Men jag fick inget svar, så jag skickade ett mail istället. 3 sekunder senare så har jag färdigt sommarjobb här i Karlstad och jag ska jobba timmar nu under våren och så får vi se hur allt utvecklar sig sen. 😉 och jag är överlycklig!!! Det kunde knappt ha blivit bättre, och i ren lycka sprang jag ut och köpte en bukett blommor till min kära granne som tack för all hjälp. Köpte även en fin liten bukett tulpaner till mig själv och bjöd till på en tvättäkta segerdans här hemma! 😃 missförstå mig rätt, jag ÄLSKADE att få jobba både i Hagfors och i Torsby och fick jobba med fantastiskt trevliga människor, men att pendla så långt blev för jobbigt tyvärr. 😔 men nu får jag stanna ett tag till i mitt kära Karlstad, och jag hoppas verkligen att jag får chansen att visa vad jag gå för så kanske jag kan få en vidare tjänst sen. Om jag har tur vill säga! 😊 sommaren är i alla fall för min del räddad, och det ska bli spännande att se hur mycket jag får jobba innan dess. ☺

Förresten så är mamma och pappa på väg till Kenya nu, så jag hoppas verkligen att dom får en underbar resa!! 😘

Åååh jag är så glad nu!! 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0