Utmattad

Folk som inte har gjort ett examensarbete vet inte hur det är. Punkt. Det är betydligt stressigare än man tror, speciellt när man inte får hjälp. Jag har skickat en massa mail till dom i Italien men får i get svar. Eller jag får svaret att dom absolut ska hjälpa mig. Men sen då? :S känns så jäkla surt att det ska ta sån tid bara för jag vill vara färdig NU!! :(

Oh, well. Inte mycket jag kan göra utan att fortsätta maila dom som en galning. Så nu tänker vi på nåt roligare istället. Som att jag träffade Evelin i helgen och vi pratade i typ 6 timmar utan att det blev tråkigt eller tjatigt. Tyckte inte jag i alla fall! :P det var verkligen hur roligt som helst! :) jag har verkligen saknat att umgås med Evelin och jag önskar jag såg henne oftare, så jag ska försöka ta mig i kragen och hälsa på dom snart uppe i Hagfors! :) samma var det när Camilla sov över här. :) vi pratade också en massa och hon är också en vän som jag värdesätter otroligt högt. Idag ska jag även träffa min klippa Emelie och sova över där. :) mysfaktor till tusen! :) alltid kul när man får kompistid med sin BFF! :D hade egentligen tänkt att jag skulle träna innan jag hoppade på bussen till Forshaga men kroppen är helt slut! Igår körde jag lite väl hårt skulle jag tro. Började med 45 min powerwalk. Sen blev det promenad som vanligt till gymmet, vilket tar typ 50 min totalt. Väl på gymmet blev det styrketräningspass (ben och axlar) sen körde jag 30 min på crosstrainer och sen körde jag 15 min magträning när jag kom hem. Så idag sa kroppen ifrån. Även om jag la mig mycket tidigare än jag brukar och har sovit ordentligt (försöker sova ca 8 timmar per natt så det inte blir för mycket eller för lite), så är jag skittrött.

Så nu tar jag en "slappdag" och laddar för tjejmys istället. :)

Hoppas ni får en bra dag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0