Datekväll

Efter två riktigt tråkiga helger så lovade jag och Marcus varandra att det bara skulle vara han och jag den här helgen. Vi skulle bara ägna oss åt varandra och vårda vårt förhållande. Därför planerade vi in en mysig dejtkväll med middag och bio imorgon. Två sekunder senare hade både shkelzen och Robert bjudit med sig själva. ;) så det var den dejtkvällen det! :P 
 
Som tur är flyttade vi vår myskväll till ikväll istället, och för att kompensera mig för Marcus kompisar så fick jag bestämma aktivitet ikväll. Så vi gick ut och satte oss vid vedugnen och åt mat på deras uteservering. Skitmysigt! :) och nu dividerar vi om det är värt att åka till Sunne och kolla en sväng, men jag misstänner att det vara blir mys hemma istället med film. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0