Feber

Först var det Marcus, sen blev det Marielle, och nu blev det min tur. Hatar att vara sjuk! :( Varit seg hela helgen, men nu dom senaste dagarna har jag fått feber. Skitsurt! Fick stanna hemma från jobbet, och blir svett och utmattad så fort jag gör nåt. Men idag känner jag mig lite bättre så jag ska försöka jobba imorgon. Onsdagar brukar vara väldigt lugna vid kronoparken så jag hoppas det blir minimalt att göra så jag orkar med. :P så det är bara att kämpa på! För än så länge är det ingen som känner för att betala mig för att stanna hemma och sitta i soffan. :P ingen som jag vet i alla fall. ;D fast vill ni det är det bara att ni hör av er! ;) Nu är Marielle och Philip på väg hit, så dom skulle köpa med lite mat. Vilket är skitbra, för själv äter jag som en mygga nu. Har ingen större matlust, så jag glömmer liksom av att få i mig nåt. Fy på mig! :P Nej, nu ska sjuklingen ta och fräscha till sig lite så dom inte dör när dom kommer hit. :D ha en bra kväll snuttisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0