Kyckling

Hade jag inte varit trött och utsvulten så hade jag bjudit på en riktigt snygg "titta-vad-bra-mat-jag-har-gjort"-bild i form av: ugnsrostad sötpotatis, grillad kycklingbröstfilé, machesallad med vattenmelon, fetaost och rödlök serverat med kall vitlökssås idag. :) ASGOTT! :D och nyttigt. ;) längtar redan tills jag får äta min matlåda imorgon. Haha! ' Annars har det gått riktigt bra idag. Mycket att göra, men det har ändå flutit på rätt så bra. :) ' Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen så jag får sova ut ordentligt inatt. Febern spökar lite fortfarande, men en god natts sömn kommer göra susen tror jag! :) plus att jag måste ju ladda upp energin lite inför helgen nu när Marcus kommer hem. ;) efter sjukdomar och bilkrångel så behöver vi en riktigt mysig helg för oss själva, där vi bara vårdar om varandra och njuter av varandras sällskap. Och då passar det sig inte att jag ska ligga som ett kolli i soffan. :) så skönhets/läkningssömn à la grande är det som gäller nu! ;D ' Hoppas ni får en mysig kväll snuttisar! :* '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0