Vardagstråkigt

Shit vad uttråkad jag är! Det är verkligen samma sak dag in och dag ut, och allt som händer på jobbet får jag ju inte skriva om så det blir lite drygt att blogga. :/ och sen kanske det inte händer sådär supermycket roligt och intressant varje dag heller för den delen. Missförstå mig rätt, jag är sjukt glad över att jag fått så mycket jobb även den här sommaren, men det börjar bli för mycket nu. :/ jag vill också vara ledig och bara hitta på en massa skoj och åka både hit och dit, men jag jobbar heeeela tiden. Och när man inte är van, och det blir att jag ska till olika ställen så kan det ta på krafterna. :/ sen vet jag att Marcus kommer få en riktig tuff jobbperiod från mitten av augusti också, så han kommer jobba konstant i flera veckor, så då kommer jag inte få se honom vilket suger. :( Sen small det till i nacken på BodyPumpen häromdagen, så det blev ingen Tabata igår så det var tråkigt! :( men det var nog ett bra val, för jag mår bättre nu. Plus att jag kunde ändå trösta mig med den nya tröjan och byxorna jag köpte igår på vero moda. ;) och som Marielle sa: är man så trött så man inte ens fattar att man håller på att skära upp maten med två knivar i handen, istället för en kniv och gaffel, så är det nog bäst att stanna hemma. :P Men nu ska vi inte gnälla för mycket! ;) ska fokusera på nåt skoj istället. Som när jag hade in en patient för ett tag sen som tyckte att jag borde få Nobelpriset för att jag lyckades ta prov på honom, för det var tydligen helt omöjligt för dom flesta andra. Så det är ju nåt att tänka på! ;) anteckna det nobelkommitén! ;) tycker det är dags att jag får ett pris nu. Jag menar, jag är ju trots allt snart 25! ;) haha! Annars så sitter jag och kollar på bostäder om dagarna. Om jag får jobb i höst så tänkte jag och Marcus börja kolla på hus, eller i alla fall bostadsrätt så man får mer frihet. Men samtidigt känns det som ett så stort steg. Då menar jag inte i förhållandet, för jag älskar verkligen Marcus mer än nåt annat och jag kan inte tänka mig att inte ha honom i mitt liv, men att ta ett skitstort lån och bestämma vart man ska bo i flera år framöver känns väldigt vuxet! :P och i min värld är jag inte så vuxen än. :D fast samtidigt har jag börjat märka av lite smått att det kanske finns lite liv i min biologiska klocka, men det är bara när det kommer in en riktigt söt unge. Och dom perioderna varar inte speciellt länge, så jag tror inte det blir nån bebis än på några år i alla fall, för det finns alldeles för mycket jag vill hinna med innan dess. :P typ resa. :P i höst tänkte vi t.ex åka till new york om det passar, så jag håller tummarna men jag försöker ändå inte få upp för mycket förhoppningar för man vet aldrig vad som händer här i livet. Men shit vad roligt det skulle vara!!! <3 Nu ska jag sluta drömma mig bort och hoppa in i duschen så jag är ren och fin när Marcus kommer hem imorgon. :) hoppas ni får en bra fredag den 13:e! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0