4,5 år av kärlek! :)

Idag firar jag och snutten 4,5 år tillsammans! Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som får dela mitt liv med en sån fantastisk person. Marcus är en av dom snällaste människor jag känner, och vi har så otrolig roligt tillsammans. :) han får mig att känna mig trygg och jag vet att han finns där om jag behöver. :) han har en underbar personlighet och har även en grymt snygg kropp. Han är den absolut snyggaste killen jag känner, och han har allt jag vill ha hos en kille (fast det skulle vara skoj om han köpte blommor lite oftare, men det är en liten parants bara) ;). Han är den jag vill spendera resten av mitt liv med, och jag kan inte tänka mig att ha nån annan. Han är min älskling, min bästa vän och min själsfrände.

Tack för allt min älskling, och jag hoppas den här tiden bara är en bråkdel av vad som kommer. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0